Kanclerz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ogłasza konkurs na logo graficzne
FORUM Administracji UAM
Zapraszamy do udziału w ogólnouczelnianym konkursie.
Zaprojektuj i przyślij nam swój projekt logotypu.
Zgłoszenia przyjmujemy do 23 października 2022 r.
na adres: forum.administracji@amu.edu.pl
Do kogo skierowany jest konkurs?
W konkursie mogą wziąć członkinie i członkowie społeczności UAM (studentki i studenci, pracowniczki i pracownicy, doktorantki i doktoranci, słuchaczki i słuchacze studiów podyplomowych na UAM i Uniwersytetu Otwartego UAM).
Czekamy na kreatywne projekty, ukazujące profesjonalizm i pozytywne nastawienie pracowniczek i pracowników administracji UAM, które zarazem służyć będą promowaniu uczelni jako przyjaznego miejsca pracy.
Nagrody
Dla laureata konkursu przewidziana jest nagroda ufundowana przez Kanclerza UAM.
Dotychczas zorganizowane zostały:
“Piątki dla Dziekanatu” – FORUM DZIEKANTÓW UAM w dniach 1 i 8.02.2019 roku,
Konferencja Administracja wydziałowa UAM w rzeczywistości epidemii Covid-19, w dniach 19.11-10.12.2021,
Kolejne wydarzenie to III FORUM Administracji UAM „Przyjaźnie i Profesjonalnie”, które odbędzie się w dnia 16-17.02.2023r.
Szczegóły znajdziesz w regulaminie poniżej.