Jeżeli na stronie nie znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania, to skontaktuj się z nami mailowo, telefonicznie lub odwiedź nas osobiście.

KONTAKT

Poniedziałek - Piątek 9:00 - 14:00
Sobota - tylko zjazdowe 9:00 - 13:00 - dla studentów psychologii niestacjonarnej
Niedziela Nieczynne

Adres

ul. Szamarzewskiego 89 (budynek C), 60-568 Poznań

Uwaga – kontakt mailowy z Biurem Obsługi Studenta jest możliwy tylko i wyłącznie za pośrednictwem maili studenckich w domenie @st.amu.edu.pl

Przy kontakcie prosimy zawsze podawać numer albumu

pokój

Instytut Kulturoznawstwa, Katedra Teatru i Sztuki Mediów, Wydział Socjologii

– kulturoznawstwo – licencjackie, socjologia, praca socjalna – uzupełniające, zaawansowane badania socjologiczne

mgr Anna Beczkiewicz (annole2@amu.edu.pl), tel. 61 829 21 21

– Intercultural Communicationkulturoznawstwo – uzupełniające,  media interaktywne i widowiska, praca socjalna – licencjackie, wiedza o teatrze

Blanka Skowron (blanka.skowron@amu.edu.pl), tel. 61 829 21 25

pokój

Wydział Psychologii i Kognitywistyki, Wydział Filozoficzny

– psychologia stacjonarna I i IV rok, psychologia niestacjonarna II i III rok, komunikacja społeczna

mgr Agnieszka Babińska (abba@amu.edu.pl), tel. 61 829 21 12

– psychologia stacjonarna II, III i V rok, psychologia niestacjonarna I rok, filozofia – uzupełniające

Anna Mikołajczyk (annmik1@amu.edu.pl), tel. 61 829 21 17

– kognitywistyka, research in cognitive sciencepsychologia niestacjonarna IV i V rok, filozofia – licencjackie

mgr Paulina Wieloch (paulina.wieloch@amu.edu.pl), tel. 61 829 22 56

pokój

Kierownik Biura Obsługi Studentów Kampus Ogrody, studenci MOST-u, pomoc materialna

mgr Honorata Matuszak (honorata.matuszak@amu.edu.pl), tel. 61 829 22 53

pokój

Informatyk

Bartosz Woźniak (bartosz.wozniak@amu.edu.pl), tel. 61 829 21 16

pokój

Koordynator USOS

mgr Nikodem Kałek (nikodem.kalek@amu.edu.pl), tel. 61 829 21 43

UAM GO to:

1. Mapa wybranych obiektów UAM w Twoim telefonie:
Collegium Heliodori
Collegium Novum
Kampus Szamarzewo
2. Możliwość zaplanowania dostępnej trasy
3. Trasa, która uwzględnia Twoje preferencje, które w każdej chwili możesz zmienić na nowe
4. Opis sal i pomieszczeń, w których odbywają się zajęcia
5. Opis przeszkód na Twojej drodze (np.: progi).
6. Alerty o ewakuacji: przeciwpożarowe, bombowe, terrorystyczne
7. Łatwy kontakt z portiernią, kiedy szukasz pomocy
8. Informacje o incydentach, zepsuta winda, remont itp.

Skip to content