Pliki do pobrania
Instytut Kulturoznawstwa
PRACA DYPLOMOWA
WZÓR STRONY TYTUŁOWEJ
Wersja: 2023
Rozmiar: 36.23 KB
Data dodania: 21-10-2022
Data modyfikacji: 13-06-2023
INSTRUKCJA APD
Rozmiar: 1.28 MB
Data dodania: 21-10-2022
Data modyfikacji: 21-10-2022
Praca dyplomowa - procedury i wymogi
Rozmiar: 355.23 KB
Data dodania: 19-01-2023
Data modyfikacji: 19-01-2023
Zasady przystąpienia do obrony pracy
- Niezbędne jest uzyskanie wszystkich zaliczeń (w tym wpisu z seminarium). Uzyskanie wszystkich zaliczeń umożliwiające zarejestrowanie pracy poprzedza obronę o przynajmniej 2 tygodnie. Termin uzyskania wszystkich wpisów i złożenia pracy nie może przekroczyć 30 września (Regulamin Studiów, par. 60).
- Zarejestrowanie pracy w BOS (opisane w Instrukcji APD) oznacza przekazanie do BOS informacji obejmujących tytuł pracy i podstawowe dane na temat planowanej obrony (dane dot. terminu i składu komisji egzaminacyjnej przekazuje do BOS Promotor_ka).
- Biuro Obsługi Studenta rejestruje pracę w APD.
- Praca w systemie APD powinna znaleźć się nie później niż tydzień przed planowaną obroną.
- BOS drogą mailową przekazuje informację o momencie, w którym możliwa jest rejestracja pracy w APD.
- Student_ka wprowadza do APD dane pracy (streszczenie, słowa kluczowe – w j. polskim i angielskim) i załącza pracę (oświadczenia o samodzielnym przygotowaniu pracy nie dołącza się do tekstu pracy, tylko akceptuje je w systemie APD).
- Promotor_ka sprawdza pracę w APD – akceptuje ją lub przekazuje do poprawy.
- Promotor_ka sprawdza pracę w systemie antyplagiatowym i zatwierdza wynik badania w APD.
- Promotor_ka i Recenzent_ka wystawiają w APD recenzje.
- Uwaga: procedura nie wymaga drukowania pracy dyplomowej, przedłożenia obiegówki oraz opłaty za dyplom.
THESIS
TITLE PAGE TEMPLATE
Wersja: 2023
Rozmiar: 32.23 KB
Data dodania: 21-10-2022
Data modyfikacji: 19-05-2023
SOME TIPS FOR TITLE PAGE
Rozmiar: 120.85 KB
Data dodania: 21-10-2022
Data modyfikacji: 21-10-2022
APD INSTRUCTIONS
Rozmiar: 1.18 MB
Data dodania: 21-10-2022
Data modyfikacji: 21-10-2022
DRUKI
Od roku 2022/2023 studentki, studenci wszystkich Wydziałów UAM mają możliwość składania podań w systemie USOS
REZYGNACJA ZE STUDIÓW I OŚWIADCZENIE
Rozmiar: 393.74 KB
Data dodania: 02-11-2022
Data modyfikacji: 02-11-2022
WNIOSEK DO DZIEKANA
Rozmiar: 35.50 KB
Data dodania: 21-10-2022
Data modyfikacji: 21-10-2022
APPLICATION TO THE DEAN
Rozmiar: 13.66 KB
Data dodania: 21-10-2022
Data modyfikacji: 21-10-2022
WNIOSEK STUDENTA O ZWOLNIENIE Z OPŁAT ZA STUDIA
Rozmiar: 43.00 KB
Data dodania: 21-10-2022
Data modyfikacji: 21-10-2022
ZAŁĄCZNIK DO WNIOSKU O CAŁKOWITE LUB CZĘŚCIOWE ZWOLNIENIE Z OPŁATY ZA ŚWIADCZONE PRZEZ UCZELNIĘ USŁUGI EDUKACYJNE
Rozmiar: 30.00 KB
Data dodania: 21-10-2022
Data modyfikacji: 21-10-2022
APPENDIX TO THE REQUEST FOR EXEMPTION FROM THE PROVISION OF EDUCATIONAL SERVICES
Rozmiar: 29.50 KB
Data dodania: 21-10-2022
Data modyfikacji: 21-10-2022
OŚWIADCZENIE O UTRACIE LEGITYMACJI STUDENCKIEJ
Rozmiar: 136.11 KB
Data dodania: 21-10-2022
Data modyfikacji: 21-10-2022
WNIOSEK O WYSŁANIE DYPLOMU I SUPLEMENTU DO DYPLOMU ZA POŚREDNICTWEM POCZTY
Rozmiar: 111.94 KB
Data dodania: 21-10-2022
Data modyfikacji: 13-04-2023